Meer of minder tabbladen in Excel?

Wanneer je een nieuw bestand aanmaakt in Excel bevat deze spreadsheet standaard drie werkbladen. 
Dit standaardaantal kun je zelf aanpassen.

Het werkt als volgt in Excel 2003:

  • Ga in de Menubalk naar Extra > Opties > tabblad Algemeen.
  • Achter Werkbladen in nieuwe werkmap kun je aangeven hoeveel werkbladen er aangemaakt moeten worden wanneer je weer eens een nieuwe werkmap aanmaakt.

Het werkt als volgt in Excel 2007:

  • Klik op de Microsoft Office-knop en klik op Opties voor Excel.
  • Selecteer in het linkervenster Populair.
  • Stel onder Wanneer nieuwe werkmappen worden gemaakt in het vak Aantal op te nemen bladen het aantal werkbladen in dat standaard moet worden opgenomen in elke nieuwe werkmap die je maakt.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: